Φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι της Κυριακής (28/6) στο ισόγειο ξενοδοχείου στο κέντρο της Αθήνας.Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το κτίριο εκκενώθηκε και φωτιά τέθηκε υπό έλεγχο.
Στο
σημείο επιχειρούν εφτά οχήματα με 21 Πυροσβέστες και βραχιονοφόρο.
#Πυρκαγιά σε χώρο ξενοδοχείου σε περιοχή του δήμου Αθηναίων Αττικής. Κινητοποιήθηκαν 25 #πυροσβέστες με 7 οχήματα καθώς και ειδικό βραχιονοφόρο και κλιμακοφόρο όχημα.
— Πυροσβεστικό Σώμα (@pyrosvestiki) June 28, 2026