Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, ανάμεσα στο Πράσινο Ακρωτήρι κια την Σαουδική Αραβία (-0) οι προπονητής των δύο ομάδων και ο μέσος της αφρικανικής ομάδας Ντιρόι Ντουάρτε, δήλωσαν:ΠΕΝΤΡΟ ΛΕΪΤΑΟ
ΜΠΡΙΤΟ («Μπουμπίστα»/προπονητής Πράσινου Ακρωτηρίου): «Είμαστε υπερήφανοι γι αυτή την πρόκριση στους «32», το αποτέλεσμα είναι προϊόν πειθαρχίας και ομαδικής δουλειάς. Παίξαμε με τον ίδιο σεβασμό που δείξαμε απέναντι σε Ισπανία και Ουρουγουάη. Δεν υπάρχουν εύκολα παιχνίδια στο Μουντιάλ. Είναι ένα δίκαιο αποτέλεσμα. Θα μπορούσαμε να σκοράρουμε, αλλά το πιο σημαντικό ήταν η πρόκριση στην επόμενη φάση
Δεν φοβηθήκαμε κανένα αντίπαλο, αντιμετωπίζουμε τη μεγάλη πρόκληση που έρχεται με την Αργεντινή».
ΝΤΙΡΟΙ ΝΤΟΥΑΡΤΕ (Παράσινο Ακρωτήρι/ μέσος): «Ειλικρινά, είναι τρελό. Νιώθω σαν να βρίσκομαι σε ένα όνειρο. Από τότε που ήμουν παιδί, πάντα ονειρευόμουν να παίξω σε ένα Παγκόσμιο Κύπελλο. Το να είσαι ο παίκτης του αγώνα και να γράψεις ιστορία είναι κάτι που δεν θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ. Πρώτα, πρέπει να γιορτάσουμε. Είμαστε τόσο χαρούμενοι. Ας ελπίσουμε ότι όλοι οι κάτοικοι του Πράσινου Ακρωτηρίου θα είναι επίσης χαρούμενοι. Από αύριο, θα επικεντρωθούμε στον επόμενο αγώνα. Είναι εναντίον της Αργεντινής, έτσι δεν είναι; Ένας δύσκολος αγώνας, αλλά ας πιστέψουμε. Όλα είναι πιθανά».
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΩΝΗΣ (προπονητής Σαουδικής Αραβίας): «Ήμασταν πολύ κακοί στη δημιουργία δράσεων. Δεν μπορεί κανείς να κερδίσει ένα παιχνίδι με αυτόν τον τρόπο. Είχαμε προβλήματα να ασκήσουμε πίεση στην άμυνα του Πράσινου Ακρωτηρίου, εκτός από ένα σύντομο χρονικό διάστημα στο δεύτερο ημίχρονο. Η επιθετική μας γραμμή δεν τα πήγαινε καλά. Το μεγαλύτερο πρόβλημά μας σήμερα ήταν η δημιουργία και αυτό ήταν προφανές. Δεν ήταν αυτό που θέλαμε, γιατί όταν παίζαμε σε έναν τέτοιο αγώνα εναντίον μιας ομάδας λίγο πολύ στο ίδιο επίπεδο με εμάς, το επίπεδό μας δεν ήταν καλό. Αυτό προκαλεί ανησυχία. Το ταξίδι ήταν καλό και θα ήθελα να ευχαριστήσω τους παίκτες».