Γενέθλια στο νοσοκομείο έκανε η Μάρω Κοντού, καθώς συνεχίζει να νοσηλεύεται στο “Αττικόν” μετά το ατύχημα που είχε. Η σπουδαία ηθοποιός έκλεισε την Κυριακή 21 Ιουνίου τα 92 της χρόνια ωστόσο
αντί να τα γιορτάσει στο σπίτι της ή δίπλα σε αγαπημένα της πρόσωπα, τα πέρασε στο νοσοκομείο, όπου συνεχίζει να νοσηλεύεται μετά το ατύχημα που […]
Διαβάστε το αρχικό δημοσίευμα Μάρω Κοντού: Γενέθλια στο νοσοκομείο – Τα νεότερα για την υγεία της στο InStyle.